Subject: RE: Tallinna ringtee km 16,5 ehitusobjekti infotahvli paigaldus
From: "Kerbert Viimsalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, "Richard Raudla" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 13:58:17 +0200

Tere

Anname teada, et paigaldasime taotluses nimetatud reklaammasti
teekaitsevööndist väljapoole, kuna seda ei olnud võimalik paigaldada
kaitsevööndisse rööpselt ega risti, nagu taotluses nõutud.

Reklaammasti uus asukoht jääb teekaitsevööndist väljapoole, kaugemale kui
50 meetrit.

Samuti teatame, et 16.–17. km vahele on paigaldatud ajutised piirdeaiad,
millel on ehitusega seotud ettevõtete logod.

Lugupidamisega

Kerbert Viimsalu

Tööjuht

+372 53 61 89 31

GRIK Ehitus OÜ

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 6, 2025 2:17 PM
To: Kerbert Viimsalu <[email-masked]>
Subject: Tallinna ringtee km 16,5 ehitusobjekti infotahvli paigaldus

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Liiklusvälise teabevahendi paigaldusluba GRIK Ehitus OÜ

Registreerimise kuupäev: 06.03.2025

Registreerimise number: 7.1-6/25/3497-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
 <https://www.transpordiamet.ee> www.transpordiamet.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.